Fullt upp

Som ni såg så gick min morfar bort igår kväll 82 år gammal. Jobbigt jobbigt. Livet går vidare om man lär sej leva och hantera sorgen.

Vi har duschat och ätit frukost här hemma. Om dryga halvtimmen ska vi börja bege oss mot dagis.
Sen ska jag åka och handla inför morgondagens bravader. Vi ska nämligen ha ett litet firande då jag fyller 25 nästa vecka och sen blir de inflyttningsfest i ett.

Jag ringde in och finn igår och frågade vart min tavla tagit vägen. Men dom trodde den skulle komma igår em eller idag. Ingen har ringt el ngt så jag hoppas att dom ringer idag på fm så jag kan få hämta den.

Jag börjar jobbet kl 16 och går av som vanligt kl 8 på lördagmorgonen :)
Längtar tills imorgon!

Gjorde naglar på mej igår. Vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu