Frusen och trött

Sjukstugan här hemma fortsätter. Sambon ligger med 39 grader. Lillfisen Leo har inte någon feber men äter jätte dåligt fortf. Och magen vill inte återställa sej. :( det är bara jag och William som håller oss någelunda friska. Peppar peppar!

Jag gick som sagt av i morse. Hade sån där kristallrubbning så jag var yr och helt kallsvettig. Aldrig fått så förut, men usch det var läskigt. Men såfort jag körde bilen kändes de bättre.
Lämnade Wille till dagis och åkte hem och sov några timmar. Åkte iväg på eftermiddagen och köpte kakellim och fog. Så imorgon är tanken att jag ska ta tag i det. Beroende på hur övriga i familjen mår.
Nu på kvällen fixade jag dit spottarna under barnens hyllor. Behöver dock köpa sladdgömmare så man slipper se dom fula sladdarna ;)
Men funktionen är ju den samma.

Imorgon har Leo tid för vaccination (igen). beroende på hur han mår, får vi kanske skjuta upp den för 8:de gången. Ja ni läste rätt, 8:de. Varenda gång har de vart sjukdom el dyl.. :( hoppas på en pigg och glad kille imorgon. Det är ju som sagt min lediga dag också så man önskar ju att man kunde få hitta på något som barnen tycker om.

Här kommer en bild på Williams hylla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu