Födelsedagen

Min födelsedag har gått stup i ett, i stort sett hela dagen.

Började med att jag gick av imorse kl 8. Åkte hem fort för att hinna duscha innan dom som skulle komma och installera vårt hemlarm. Tror ni jag hann?
Icke, dom kom efter 5 minuter. Så jag fick stressa med dusch och lunch innan jag skulle åka iväg igen. Skulle till Farsta (jobbets huvudkontor) och gå på möte.
Mötet gick bra ialf. Skyndade in på Ica innan jag åkte hem igen.
Hem och lagade mat. Hann med ett glas vin ;)
När jag höll på att bada barnen så knackade det på dörren. Där stod min kusin och hennes son. Dom hade stått och gjort smörgåstårta till mej. Åh det är ju så man blir tårögd. :) så himla fint gjort.



Nu sover barnen och karln ska snart åka och tatuera sej. Mohahaha.. Lite smärta ska han allt få utstå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu