Besviken

Som jag berättade igår så hade jag beställt en ipad. Fick veta idag då min vän som beställt samma hämtat ut sin att det var en ipad mini. Jag undrar ju såklart vad de är för skillnad. Sen storleksskillnad. Blev jätte besviken och känner mej lite lurad och vet inte riktigt om jag ska hämta ut den om det är en jätte liten ipad. Förstår inte varför säljaren inte sa att det var en ipad mini. Eftersom jag har en iphone 5:a så vill jag inte ha en padda som är lika liten om ni förstår vad jag menar. Finns de någon kunnig som kan förklara lite. 
Här är skillnaden om man ser iphone, ipad mini och ipad bredvid varandra (bilden är lånad genom google)
 

Vad tycker ni? Är det värt 295 kr/mån i 24 mån med fri surf?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu