På torsdag

Då ska vi åka och titta på en ny bil. Vad det blir för vrålåk får ni se sen. Men de blir ingen maffig och pimpad bil direkt. Rent ut sagt en familjebil.

Går av 8 imorgon bitti. Då ska jag och lillasyster åka till Skärholmen och titta. Skönt med syskon. Eftersom de är drygt 9 år mellan oss så känns de roligt att hon har kommit upp i åldern att vi har gemensamma intressen osv.

Måste in på myrorna som finns i Skärholmen. Ibland är second hand riktigt bra. Skulle aldrig köpa nå underkläder osv.. Men prydnader, tuperwear prylar, vissa kläder funkar faktiskt. Man kan försöka hitta fynd.
Jag hoppas jag hittar de. :)

Letar och funderar över Leos present också. Han fyller 2 år. Vad köper man till sin son som ärver allt från sin storebror och har det mesta redan.?
En enda sak har jag kommit på. Filmen stora maskiner. Den går hett på vår dator genom svtplay kan jag säga.


Hej hopp, ska fortsätta jobba lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu