Grundmålat

Nu är förrådet grundmålat. Jätte skönt.
Det var jobbigt och svettigt vill jag lova. Nu är de inte lika brådis med den sista färgen. nu iommer vi rikta in oss på att lägga pappen på taket och golv så vi kan ta ut allt från garaget till förrådet. garage golvet måste gjutas snart.

Ikväll efter våra middagsgäster hade åkt och barnen var nattade så påbörjade vi golvet i förrådet.
Det tar verkligen sin lilla tid vill jag lova. Men gud vad bra det blir. Lovar att visa er när det är klart.


I helgen ska jag jobba både lör och sön 8-16 dvs det blir fixa tak och resterade av golvet på kvällarna. Nu håller vi tummarna på fint och soligt väder så taket kan få torka upp, till 100 % innan pappen kan åka på.

Bild på min början av grundmålningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu