Första spadtaget

Nu är det utgrävt där altanen kommer stå. Det saknades lite material som ska läggas på imorgon. 
Jag längtar tills det börjar hända mer.
 
Idag var jag med min kusin till hennes häst gandur. Så idag har jag myst med hästar på fm.
Var även förbi min morfars gravplats. Stenen hade kommit. Så i nästa vecka ska jag ta mej dit igen och plantera lite. Såg så tomt ut.
 
Nu sitter jag på jobbet, går av imorgonbitti. Då ska jag o kusinen på Ikea. Jag ska ev köpa utemöbler som vi ska ha på altanen. Hoppas jag hittar något fint och bra. Älskar Ikea, men vem gör inte de? 
 
 
 
Fina Gandur och min kusin Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu