Baksidan

Baksidan är huset är nu helt färdig målad. Så nu kan vi börja färdig ställa resten. (Sen har vi ju självklart hela garaget och ett förråd kvar)
Men de ser så fint o mysigt ut. Ångrar inte färgen för 5 öre.
Färgen blev skarpare och ser ännu finare ut nu när fönstren (listerna) är målade. Självklart kommer de bilder snart.
Men när vi höll på med sista strykningen så började det dugga. Så jag fick inga fina bilder. Men det kommer.

Nu sitter jag på jobbet, går av kl 8 imorgon bitti. Känner mej riktigt trött efter att inte ha sovit nå bra inatt då båda barnen strulat. Dessa sjukdomar gör inte så att man blir piggare och orkar med alla måsten.
Tur jag är ledig resten av dagen imorgon.
Våra kompisar som vi tyvärr inte träffat på länge kommer över imorgon. Dom har inte sett huset el något. Dom var förbi och tittade på tomten när vi precis hade köpt den. Så de ska bli spännande och höra vad dom tycker.

Nu ska jag fortsätta jobba lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu