Ny cykel

Äldsta sonen William fick idag en ny cykel, en 16" som var super fin. Det var inga stödhjul vilket han är van vid. Sen är de storleken större än vad han hade innan. Men han har tjatat i veckor efter en ny utan stödhjul och utan pakethållare. Så det fick han.

För att komma till saken.
Vi åt en sen middag och William hade inte provat cykeln före maten. Vi lovade att hjälpa honom efteråt. Sambon och william gick ut då Klockan blev mycket. Jag nattade yngsta sonen (tog ca 15 min)
När jag kommer ut så cyklar han helt utan stödhjul och utan hjälp.
Jag är nog världens stoltaste mamma just nu.
Klart jag måste få skryta lite. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu