Märgben

Hundarna njuter av att de är svalare ute idag (25 grader) då fick dom varsitt märgben att tugga på ute på altanen.

I övrigt idag har vi vart iväg och köpt ny dator + dator tillbehör, siffror till framsidan som ska sitta på fasaden.

På em följde jag med min kusin till Flen där hon skulle köpa ett hästsläp. Nu är jag hemma igen och barnen ska snart gå och sova för natten. Tanken var att jag och sambon skulle ut och måla garaget, vad händer då? Börjar regna!
Så himla typiskt.
Nå väl får väl görat imorgon istl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu