Förkyld

Jag har gått och blivit sjuk. Då menar jag inte lite sjuk utan dunder förkyld med allt vad det innebär. Fy vad trist!
Jag har 1 1/2 v semester kvar och har sett fram emot att gå och se GT på lördag. Nu är de förvisso 4 dgr kvar till lördag men jag är rädd att fortf vara sjuk då. Usch jag vill vara frisk.

Ska kurera mej med te ikväll när barnen lagt sej för natten.

Trots sjukdom så åkte vi iväg till Djurgården som ligger i Stockholm city och gick på aquaria vattenmuseet. Barnen var jätte snälla och glada hela fm. Båda barnen somnade i bilen påväg hem. Vilket resulterar i att vi har helvilda barn här hemma just nu.

Bjuder på den enda bilden jag tog idag på sambon och Leo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu