Färdigt golv

Idag innan jobbet så satte jag färdigt golvet på altanen. Åh vad nöjd jag är. Jag kommer sitta här hela semestern.
I helgen kommer taket på altanen upp och då ska jag bygga ihop våra rottingmöbler som ligger i förpackningen fortf.
Sen är det bara staketet och trappen kvar. Jiho.

Imorgon bitti kommer dom och gjuter vårt garage. Så ungefär till helgen kan vi nog köra in vår ena bil för första gången. Känns bra.
men om man tänker på att de skulle vart gjutet redan i nov förra året så är de katastrof hur allt gått till. Nä fy.. Riktigt besviken. Det har förstört och stressat upp mej och sambon i onödan. Men det är inte mycket vi kan göra åt de. Vi får blicka framåt och njuta av att de snart är klart.

När allt är gjutet och fixat i garaget så ska vi köpa några vägghållare så vi får upp bildäcken på väggen för att spara yta på golvet. Har ni några tips på bra bildäckshållare? Och vart man kan köpa dom.

Bjuder på en bild på det färdiga altangolvet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu