Bada pool

Idag fick stora killen åka med sin mormor ner till Småland. Han kommer hem till helgen. Saknar han redan. Märkligt de där. Nå väl..

Så idag det vart mamma och Leo tid. Vilket sker sällan.
Vi åkte hem till min kompis och åt lunch. Sen badade barnen i poolen vi fyllde på.
Rogivande att se sin snart 2 åring (nästa vecka 15/7 blir han 2 år) bada och vara så himla nöjd. Härligt.

I eftermiddags gick vi ut och åt. Passade på att åka och handla sista födelsedagspresenterna till Leo. Sen förbi k-rauta och köpa lite brädor och småting.

Nu längtar jag till semestern. Inte för att jag inte tycker om mitt jobb utan för att bara få njuta fulla dagar med familjen. Att få mer tid till huset osv..
Jag jobbar fr.o.m. Imorgon till söndag sen väntar 3 veckor semester på mej.
Vad den kommer bestå av kan ni nog räkna ut. Mkt husarbete blir de, gyllenetider konsert, sol och bad hoppas jag på.
Ska även dra med familjen på ngn liten utflykt tänkte jag. Sambon vet inget ännu (han läser inte bloggen hoppas jag)
Hoppas på en dunder semester :)

Hur ser eran ut?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu