Working

Haft en bra dag idag men ack vad trött jag är! Fy!

Åkte och bytte mattan vi köpte i söndags på hedlandet. Den vi köpte var 1 1/2 meter. Den vart för liten så jag, min kompis och barnen åkte dit och tog en 2 1/2 meter istl :) den kommer passa mkt bättre då rummet är mer avlångt än fyrkantigt.

Det blev ingen vaccination för Leo idag. Han är lite förkyld och hostig. Får bli efter flytten istället.

Har suttit och tänkt hur jag ska göra i barnens rum. Båda barnen har fått helt vita tapeter. Men tanken är att William ska få blå stjärnor målat på en vägg. Har dock inte hittat dom trycken ännu. Och Leo ska få ränder i gröna nyanser på en vägg. Dessa ränder är enkelt att göra bara man har maskeringstejp. Jag och sambon har gjort de förut så de ska nog inte va något problem. Gäller bara att hitta rätta färgerna osv.

Nu blir de jobba till 22 och sen hem och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu