Uppe före tuppen!

Ögonen går i kors. Ont käkarna, har legat på en och samma sida hela natten och bitit ihop. Varför? Ja det undrar jag med.

Dagen idag är en pricka-av-listan dag. Många måsten måste göras för imorgon bitti (lördag) kl 8 ska jag köra sambon och hämta flyttbilen. Barnen och hundarna ska lämnas till min pappas fru och min lillasyster. Tar med mej pappa därifrån och åker till lägenheten. Här ska vi alla mötas vid 9-9,30 :)

Hoppas att allt går smidigt med flytten trots kyla och snö.

Vad gör ni idag? Det är ju trots allt fredag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu