Sverige förlorade

Imorse när jag gick av var de bara att gå hem och fixa sej. Skulle gå och se på innebandy i björkesta hallen. Såg 2 matcher (det var kupp och många matcher) sen gick vi hem.

Sov 2 h och sen kom min pappa m familj på firande av William. Fikade och tittade på Sverige-USA i JVM. Vi förlorade med 1-3.

Nu har jag börjat med middagen. Blir Fish n crisp med potatis och remuladsås. Efter maten ska vi försöka hinna ut till huset. Jag ska jobba inatt igen då vi ej har personal. Så vi får se hur trött jag är imorgon. :/

Hur tillbringar ni er lördag ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu