Städa

Fick jobba över imorse. kom hem 9,40. Städat i huset från kl 10.30-17.00. Jag är så himla slut i huvudet och i kroppen. Usch.

Fick bli hämtmat idag. Tog en souvlaki (kyckling). Lucas kompisar kom förbi och fikade. Nu är min lillasyster här. Jag har tagit mej 1 glas rose. Det är jag värd! Blir inte många knop mer idag. Sova tidigt blir de ialf.

Tog inga bilder i huset. Glömde faktist för vi städade hela tiden. Hade vi sölat så hade vi inte ens vart klara nu. Det var mkt slipdamm efter målarna. Men nu är garderoberna på plats oxå. Känns så himla bra. :) nu inväntar vi besiktning.

Vad gör ni ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu