Onepice/Jumpsuit

Min onepice gick sönder för några veckor sedan. Och nu letar jag ny. Jag vill verkligen ha en ny. För dom som inte haft en onepice vet inte vad dom missar. Det är så himla skönt när man är hemma och bara känner sej små frusen och trött, bara slänga på sej den och mysa som tusan! Nu när man ska flytta ut på landet också så kan jag till och med tänka mej att ha den på mej medans jag är ute med hundarna på kvällspromenaden ;)
 
För er som inte vet hur en onepice/jumpsuit ser ut så slänger jag ut några bilder på dom jag är storm förtjust i. 
 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu