Nedräknande

8 dagar kvar till slutbesiktning, 10 dagar kvar till inflyttning :)

Barnen vaknade som vanligt före tuppen. Jag vaknade med huvudvärk :( som inte verkar vilja försvinna.

Inatt ska jag jobba lite extra. Så ska försöka sova lite under em. Barnen lämnas till 10, tänkte då åka till huset och se om målarna är där. Hoppas på det!

En annan sak jag gått och tänkt på är om vi ska anlita flyttstädning el inte. Kan inte bestämma mej om de är värt pengarna man lägger på de. :/ vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det var någon på någon sida på fb som hade billigt flyttstäd, för vår gamla lgh skulle hon ha 1500:-, skriv till mig på fb när du ikväll om du har tid så kan du få hennes namn (om jag hittar det) så kan du kolla vad hon skulle ta :)

Svar: vi har hittat en tjej som kan göra de. men vi är lite snåla =) så vi får se =)
Jenny Mangs Loftén

2013-01-16 @ 13:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu