Kallt

Idag har det vart riktigt kallt. Hundarna har inte fått så långa promenader. Lillfisen vill inte gå ut alla. man får bära ut henne. Jag måste verkligen införskaffa termobyxor till nästa vinter. Burr!

Har vart på rusta idag. Hade sett att dom hade rea på lampor. Men usch vad fula dom var. Inget föll mej i smaken. Köpte lite annat måste ha så som tvättmedel, sköljmedel, stora svarta påsar, möbeltassar mm.

Väl hemma igen tog jag tag i målandet av skohyllan. Skulle egentligen köpa en ny, men ingen faller mej i smaken så jag målade om den vi har idag. Det var en vanlig ful träskohylla. Men nu har jag pimpat den lite ialf. Köper en ny när jag hittat den rätta.

Nu är jag på jobbet. Jobbar till 8 imorgonbitti. Vid 10.15 hämtar mamma mej och då blir de städa huset. Ska försöka komma ihåg att ta lite bilder. Det blir nog dom sista bilderna jag tar innan vi flyttat in. ;)

Här är skohyllan före och efter. Blev den fin (eller finare) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu