Kalasande och jobbande

Idag på förmiddagen var vi och firade min pappas fru. Träffade en del ingift släkt som man inte träffar så ofta. Så det var trevligt.

Efter de åkte vi hem och jag sov ett tag då jag skulle iväg och jobba.

Nu är jag på jobbet. Håller på att baka vaniljbullar åt min brukare. :) hoppas att det ska uppskattas.

Imorgon bitti blir de inte att sova. Vi har fixat barnvakt mellan 10-12. Ska åka ut till huset och städa. Blir att dammsuga av väggar och golv. Ska även skura av lite på golvet där det är jätte mycket sågspån osv. Målarna kommer nästa vecka och när dom har tapetserat så kommer elektrikern och fixar det sista på elen. Även killen som ska lägga plasten i grunden kommer imorgon och lägger på den så det är klart också. Äntligen börjar man se ljuset i tunneln. :) yeay.

Jag är super ivrig på att se tapeterna på plats osv :) det kommer bli så fint! Självklart kommer bilderna upp när det börjar bli klart med tapeterna.

Vad gör ni denna lördag kväll? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu