I väntans tider

Leo verkar ej vara magsjuk som tur är. Magen är som vanligt. Tror han fått i sej nå mjölk eller ngt. Kan inte komma på något annat. Men han fick vara hemma med mej idag ändå. Så får han gå imorgon.
 
Problemet med avloppet är hittat säger han som ska laga rören. Han säger att det måste vara någon som har gått i grunden och råkat kliva på rören så att dom har gett rören fel vinkel. Alltså så blir de fel fall på rören och då orkar inte vattnet trycka sej ut den rätta vägen utan stannar kvar i svackor. Om jag förstått det hela rätt. Men vart är han som ska laga detta då? Han sa att han skulle komma idag kl 10, men ingen har ringt eller dykt upp ännu.
När han är klart så kommer sambons kollegor och filmar så att allt ser bra ut. Så de inte är något mer fel. 
 
Igår hade jag rekord många som kollat in på min sida. Hela 150 personer =) yeay vad roligt att de finns så många nyfikna och intresserade. Ingen som vill lämna en kommentar så jag kan få läsa lite om er, om ni också bloggar osv.
 
Har fortf 8 kartonger som inte är upp-packade ännu, vi måste köpa oss ett sideboard/skänk som vi ska ha stående i vardagsrummet. Så man kan få ner de som är kvar. Den rätta har jag inte hittat än. Letar och letar men hittar den inte. Har ni nå tips. Vill ha en vit, helst en lång på 3 meter. Och de ska inte vara massor med krusseduller på utan helst stilren ;) I lite shabby chic stil. Är helt frälst i det.
 
Tänkte börja ta lite mer kort invändigt men jag vill få bort dessa kartonger först. ;)
 
Åh imorgon kommer förhoppningsvis min karl hem. Saknar han så.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu