Dagen efter dagen D

Inatt sov barnen nå fruktansvärt dåligt :( jag har både vart på dåligt humör och haft migrän. Lucas har vart i gamla lgh med min mamma hela dagen. Dom har flyttstädat medan jag och barnen vart hemma i huset och installerat oss lite.

Fått in allas kläder i garderoberna. Det har inte bara vart att lägga in kläderna utan dom ska monteras oxå. Så det tar tid. Leo har fått upp sin expedit hyllor så nu har han fått i sina leksaker i lådorna och slipper klättra på väggarna.

På tal om att klättra på väggarna så har ju inte vi några tv kanaler på några månader. Det är sjukt jobbigt. Men idag erbjöd sej min mosters man att låna ut en boxer då han jobbar med sånt. :) då har vi ialf tv 1,2 och 4 tills vi får fiberlanet indraget. :) super snällt.

Vad ska jag mer berätta? Jo imorgon är sambon ledig och jag börjar kl 16. Så då säger vi hej då för han ska iväg på kurs tisdag till fredag kväll el lördag morgon. Vi får se. Kommer gå bra. Kommer dock kännas konstigt då vi ej är vana att sova här och jag hoppas innerligt att barnen kan sova bra oxå :)

Bilder kommer snart. Håll utkik ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu