Besvikna

Jag ser att ni tittar in och vill se bilder. I know. Men det har vart så himla mycket nu så man har inte riktigt tid och skriva och lägga in bilder osv.

En lite uppdatering.
Imorse när barnen, jag och Lucas hade duschat (inte tillsammans utan var för sej) så fick vi översvämning typ. Vattnet som hade åkt ner i brunnen åkte upp igen och fyllde badrumsgolvet. Efter 20 min hade de runnit ner igen.
Vi har hört hur de bubblar och låter i badrummet, lilla toan och i tvättstugan och sen har de slutat. Men nu låter de oftare.
Så när vi hade lämnat barnen på fsk så åkte vi till sambons jobb och hämtade kamera osv så han filmade rören. (Han jobbar som rörinspektör för er som undrar) och inte blev vi klokare för han kunde inte se några fel. Mer än att han tyckte sej känna ett "stopp" 12 meter i avloppet i handfatet. Hoppas hans arbetskollegor kan komma imorgon och prova spola och se om de blir bättre.

Allt detta kommer göra mej orolig nu när Lucas är iväg på kurs från och med imorgon och några dagar framåt. :( kommer sakna honom. Första ggn vi är ifrån varandra så länge på många år. Sist var nog 5 år sen då jag var iväg på intensivkurs då jag skulle ta körkort.

Gud vad jag babblar på.
Har något roligt att berätta. Ringde en journalist (chefredaktör)idag på fm. Hon jobbade för en tidning som skriver om nya hus.. Så hon ska få intervjua oss så får vi se om vi hamnar på någon bild ;) kanske hon fotar lite hemma hos oss. Ska försöka hinna få iordning mera innan hon kommer. ;)

Hur har eran helg varit? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu