9 dagar

Kvar till slutbesiktningen =)
 
Var förbi huset med en kompis imorse när jag hade slutat. El killarna hade vart där och stoppat på alla kontakter =) yeay, nu inväntar vi målarna. Tänkte ev åka ut imorgon igen och se om dom kommit. Nu längtar man så in i bengen på att få flytta in. 
 
Idag kom grejerna jag beställde från sjöbutiken. Jag är så himla nöjd. Shit vilket kap =) yeah!
Jag har ju redan visat er segelbåten. Jag kan säga att det är finare i verkligheten än på kort. Tog några snabba kort på de andra jag köpte.



Ljuslyktan kommer få fästad fast i våran gardinstäng. Hade jag vetat att den var så söt och fin skulle jag ha tagit 1 till. Skulle ha den stående bredvid segelbåten i fönstret =)



En livboj ska få sitta på väggen också. Tog den i vit med beige snörning runt om. Fanns i andra färger.
 
Klickade precis hem lite saker från Ellos som oxå kommer passa perfekt in i vårat sovrum. =)







Denna stege köpte jag 2 st av. Den ena ska vara i vårat sovrum. Hänga kläder på som man har använt (kanske bara några timmar osv) och överkastet när det ej är på sängen. Sen ska vi ha en i badrummet och hänga badlakan på. Slippa göra hål i dom nya väggarna ;) Men det blir att göra hål för små handdukarna ialf. Måste bara hitta dom rätta hängarna först. Och sen en snygg spegel att ha över handfatet. Det känns ganska panik, men jag vill inte förhasta mej och köpa sånt som man ser för stunden och göra hål i väggen och sen ångra sej. Sen vet jag inte om jag och sambon är inne på samma spår heller. Han verkar vilja ha skåp-spegel medans jag vill bara ha en spegel. men vi får se när den rätte kommer fram ;)
 
Annars idag har jag lunchat med min kompis, packat 4 kartonger. Tar de någonsin slut? Det har snöat hela dagen så var inte så jätte sugen på att trippa iväg till förskolan och hämta barnen vid 14. Vi åt mellis och tittade på William födelsedags film Pippi långstrump. Jag sitter nu utslagen i soffan, båda barnen sover. =) Man har ingen myskänsla, att man vill ligga och mysa i soffan. Usch kartonger överallt. Nu har jag ialf lyckats dra många lådor så dom är samlade i 2 hörn. Här är ett av dom ;)

Är det nå bra på tv ikväll montro? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu