4 år

Idag fyller våran stora pojke 4 år. Kan inte förstå vart tiden tog vägen. 4 år..helt sjukt. När jag kom hem från jobbet i morse så fick William öppna paket. En platt tv 19" och ett Xbox spel (skate). Behöver jag berätta hur glad han blev? ;)

Annars idag har jag vart med min syster i södertälje. Dumpat av massor med kläder, då menar jag verkligen massor! 2 stora svarta sopsäckar och 3 papperskassar fick lämnas till en second hand butik i södertälje. Sen fikade jag och min lillasyster. :)

Nu på kvällskvisten har vi (familjen) vart förbi hos min moster som fått komma hem från sjukhuset efter att ha opererat bort sin ena stor-tå. :( usch, hon har så ont. Stackaren!

Imorgon ska William få åka till en leksaksaffär med min mamma och få välja vad han vill ha i present. :) då ska vi åka och handla allt fika inför alla kalas som blir i helgen. Har fått dela upp allt då vi packat ner mkt och har inte så mycket plats. Men de blir nog bra ändå ;)

Nu blir de på med morgonrocken och mysa ner mej i soffan. :)

William från imorse med sin nya tv


Kommentarer
Postat av: Emelie

stora killen!! får man betalt när man lämnar kläder? och vart lämnade du? jag har också massor!! men det är ju ganska fina kläder och man orkar inte hålla på att sälja allt..

Svar: Jag lämnade till second hand affären i viksängen. Men det gjorde jag utan att få något för de., Sen vet inte jag om de finns nåpgra affärer som tar emot och dom betalar =) du får kolla runt =)
Jenny Mangs Loftén

2013-01-04 @ 11:52:55
URL: http://emimys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu