30 kartonger

Dagen har vart totalt fullspäckad som vanligt. Det som är bra är att jag kan lägga mej i sängen med gott samvete ;)

Åkte iväg till huset idag och dammade av väggarna, dammsög golvet och moppade av golvet. Tog ungefär 1 1/2 h. Medans jag höll på inomhus tog sambon tag i allt bråte på tomten. La virket i olika högar. Kastade i bråte i conteinern. Kändes skönt när allt var klart.

Åkte och hämtade barnen hos min mamma. Åt lunch och sen kom sambons bror med familj och firade William. När dom åkte hem kom min lillasyster över på middag. Efter de åkte hon och jag till Ikea. :) det var inte så mkt folk så det gick smidigt och lätt. Hittade de jag skulle ha just nu. Blir mer när vi flyttat in.

Väl Hemma igen så packade vi 3 kartonger. Vi räknade lite snabbt ihop att vi har redan packat ca 30 kartonger och vi har ungefär 2/5 delar kvar. Hjälp vad grejer man har. Mycket syns ju inte eftersom de ligger i lådor. Men vi kämpar på. Mycket är ju sånt man packar dom 2 sista dagarna. Nu räknar vi ner :D

11 dagar kvar!


En del av allt bråte på framsidan. Vad vi ska göra med allt har vi inte bestämt ännu ;) någon som vill ha? Någon som eldar i kamin kanske? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu