1 vecka

Nu är det bara 1 vecka som återstår till slutbesiktningen. Och hoppas att allt ska vara i så bra skick att vi får flytta in den 26 Januari. Får fjärilar i magen bara jag tänker på de. 
 
Gick av imorse kl 8, åt lite frulle och sova någon timma. 
Vid 11 gick jag hem till en kompis som bjöd mej på lunch. =) Toppen vänner jag har <3 
Vid 13 kom en kille från Nybo hit och lagade våran köksfläkt. Skönt så nu är det fixat. Först trodde dom att vi skulle behöva köpa ny fläkt. Men dom hittade resevdelar så de behövdes inte. Känns ju sådär att behöva köpa en ny fläkt till hyresvärden när man flyttar 1 vecka senare.
 
Har umgåts med barnen hela eftermiddagen. Busat och lekt. William hade fått en försenad födelsedags present av min kompis. En "pang pangare" som han kallar dom (pistoler). Så vi lekte polis och tjuv. 
Åkte iväg nu på kvällen hem till en kompis som redan bor där vi ska flytta. Fikade och pratade framtid =) 
Hann med ett besök i huset. NU ÄR TAPETERNA UPPE! Så himla nöjd med tapet valen. Det blir så fint. Jag vill flytta nu nu nu. Vill inte vänta.

Imorgon jobbar jag kvällen och natten igen. Men på lördag tar jag med mej min mamma plus hennes karl ut till huset och städar. Tar bort all plast på golvet i badrummen och tvättstugan. Sen blir de damma, putsa fönster, dammsuga och sen sätta alla garderober där dom ska stå inför flytten och besiktningen. Ska bli intressant och se vad mamma tycker om huset. Hon har inte sett de invändigt ännu. Hehe. Så vi får se =)

Nu blir de bingen! Godnatt gott folk
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu