Stök och bök

William hade kommit in till oss under natten vilket inte är en ovanlighet. Men att ramla ner från sängen är minsann ovanligt för hans del. 
Skrämde livet ur oss gjorde han ialf. Stackarn.

Väckte både oss och Leo. Leo tyckte att han kunde få gå upp då, klockan 3.30.
Efter 45 min fick vi ialf honom att somna om. Men han vaknade av sambons ringklocka igen vid 5.30. :(

Jag är sjukt sliten, det känns i varenda kroppsdel. Utan smink runt ögonen så ser jag ut som ett lik. 

Snart ska jag köra barnen till dagis och sen sova. Ikväll och inatt blir de jobb 16-08.


Här har ni skitungen som ber om frukost klockan 6. Tur han är så söt så man inte kan bli sur el arg. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu