Snart

Nu börjar helgen lida mot sitt slut. Imorgon vankas det jobb igen. Oj vad denna helg gått fort. På gott och ont!

Helgen har fått en till att längta till julen, och de får man väl tacka den lilla snö som landat utanför fönstret. 

Igår var vi på födelsedagsmiddag hos min pappa. Vi firade min yngsta lillebror som fyllt 14 år. Vi blev ett par stycken under middagen. Min faster med familj, 2 av mina farbröder var där med sina familjer. Sen mina syskon och min familj såklart :) super trevligt. god mat med god dryck.

Innan lucia hade jag tänkt hinna baka lussebullar. Ska försöka klämma in de. Har ialf köpt hem allt så det är egentligen bara att baka. Men de är så mycket jäsande på lussebullar!


Jag kör ändå med kesellan i mina lussebullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu