Lucka nummer 2

 
Har vart på jobbmöte i Farsta hela förmiddagen. Blev bjuden på lunch av jobbet och nu är jag hemma.
Har precis vart ute med hundarna och ska snart åka mot jobbet. Har ett kväll + natt pass framför mig. 
 
Det värsta som finns är väl att jobba dagpass såhär års?
Det är mörkt när man åker till jobbet och sen när man slutar så är de mörkt. Man får ju knappt se ljuset om man jobbar inomhus och inte kommer ut så mycket på jobbet. Är det inte jobbigt?
(jag är ialf tacksam att jag jobbar mycket kvällar+nätter)
 
Idag ska lucka nummer 2 öppnad. Dvs 22 dagar kvar till julafton. 
Behöver jag berätta att äldsta sonen tjatar om julafton och hans födelsedag varje dag. 
Haha, kommer bli en lång månad. :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu