Julklappar check


Äntligen är alla julklappar handlade. 
Jag infinner mej på jobbet, lyckades gömma julklapparna för barnen. Imorgon blir de julklapps inslagning på hög nivå. Älskar att vara ute i tid och slippa stressa dagen innan julafton som många andra.

Även underkläder till mej och nya leggings fick jag köpt till mej själv ;) 
Man måste få unna sej ibland.

Köpte även en ny julgransfot (har haft en halvbra i plast hemma i några år men i år vill jag ha ny. Det blev en vit i form av en stjärna. Fin visst?


Det fanns även en liknande på plantagen för 400 kr som jag tänkte köpa i samband med julgransköpet men denna som är från Rusta var mycket billigare (200kr). sen tyckte jag denna var smartare då de finns en behållare utanför själva fästet där granen är fast. Där man kan hälla och fylla på vatten under julen gång. Och det fanns inte på den från plantagen.





Kommentarer
Postat av: malincatrin

Visst är det skönt när julklappar och liknande är klara? Jag njuter i fulla drag.. även om jag inte behövt köpa så många..

Snygg julgransfot, har spanat lite på den från Design House Stockholm - Pine Tree Stand, relativt lika men stor skillnad i priset. På royaldesign kostar denna cirka en tusenlapp..

2013-12-11 @ 20:04:01
URL: http://villaaroma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu