Julhandlat check

Nu har vi julhandlat all julmat. Jag kan säga att de är en pers att ha med sej barn och samtidigt trängas med hur många andra människor som helst. 
Williams tjat var mest att han ville ha godis, glass osv..

Här är surskallen som inte vill acceptera ett nej. 

Imorgon blir de projekt göra julgodis och även klä granen. Mysigt!

När brukar ni klä granen? Många verkar redan ha klätt sin. Men jag har ialf som tradition att klä den dagen innan julafton eller på 4:de advent. Och i år blir de den 4:de advent eftersom jag jobbar dagen innan julafton.

Kommentarer
Postat av: malincatrin

Min mamma har alltid klätt dagen innan julafton men det tycker jag är för sent.. Själv är det först när grannen kommer in som julkänslorna kommer på riktigt, och när julafton är över är jag "trött" på julen.. Så nästa år när vi bor själva och firar jul hemma i vårt eget hem så kommer jag nog försöka klä granen någon vecka innan jul..

2013-12-21 @ 17:18:41
URL: http://villaaroma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu