Jobbar


Jag fick åka till jobbet i solnedgången idag. Äntligen är vi påväg mot ljusare tider. 

Deg är väl ingen som har missat att det är nyårsafton imorgon. ;)
Igår efter jag hade slutat jobbet så åkte jag och Jessica iväg till Ica maxi och handlade inför morgon dagen. 
Såhär ser våran nyårsmiddag ut:

Förrätt:
Toast Skagen med några handskalade räkor uppå.

Varmrätt:
Timjan marinerad oxfilé i ugnen med potatisgratäng och baguette med vitlöks brieost. (Barnen får grillkorv)

Efterrätt:
Chokladpudding med en klick vispgrädde.

Jag kommer givetvis ta lite kort under kvällen som jag kan visa er efteråt.

För mej och min sambo är det inte bara nyårsafton imorgon. Vi firar även årsdag imorgon. 7 år tillsammans, 6 år som sambos, 5 år som förlovade. Det är mäktigt vill jag lova. Sen har vi 2 fantastiska söner tillsammans som pricken över i:t.




Gott Nytt År och god fortsättning
alla läsare och välkomna tillbaka 2014 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu