Jobb helg

Nu har jag gått in på min enda dagjobb helg. Så jag jobbar 8-16 både idag och imorgon.
Egentligen skulle jag vilja åka till Ikea och gå på alla mellandagareor runt om Sthlm. Men jag hinner inte, och när jag väl hinner så har jag ingen ork. 

Ikea blir ett faktum snart ialf. Jag vill ha/behöver nya madrasser till sängen. Tro det eller ej. Som ni kanske läst så köpte vi en ny säng för några månader sedan. Och jag är jätte nöjd med sängramen men inte alls med madrassen. Jag är nog för tung för att sova bra på spjälor och vanlig madrass. Jag behöver en ordentlig madrass med resår så jag får lite som en stötdämpare.
Men rygg har tagit då mycket stryk. Aj aj. 

Nyåret är inplanerat äntligen.
Nyåret kommer spenderas med min bästa barndomsvän (en gravid sådan) haha. Hennes sambo och deras 2 söner  kommer givetvis också vara hemma. Dom bor också i Nykvarn, men mer in i byn. Så vi kommer låta min mamma vara hundvakt och vi ska sova kvar hos Jessica, som hon heter. Jessicas sambo är allergisk mot hundar så de blir bäst. :)  kommer gå på jobbet kl 16 dagen efter nyårsafton så det är skönt att de blir hyfsat lugnt ändå.

Hur firar ni in det nya året? Och vad ska man ha på sej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu