Stress

Helgen har vart fullspäckad. Kan dra helgen lite kortfattat. Innan vi måste åka igen.

Fredag: handlade presenter o köpte vinteroveraller till barnen på fm. gjorde akrylnaglar hos min kusin påkvällen.skit duktig :) bild kommer.

Lördag: Lucas hjälpte min pappa och flytta. Jag hade barnen och drog till min moster som hade 60 års firande. Kunde dock inte stanna så länge då jag skulle iväg och jobba 16-08.

Söndag: gick av vid 8. Åkte hem och fixade mej o barnen. Sen bar de iväg till Vårdinge ka där min kusin skulle konfirmera sej. Det var fika och smörgåstårta i Järna hos min moster efteråt.

Nu är vi precis hemkomna och har en vilopaus på 1 h. Ska vara hos lucas syster kl 17 och fira hennes dotter. Helt slut i hela kroppen.
Kommer vara sjukt trött imorgon. Då är det jobb igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu