När sommar blir till höst

På mindre än 1 vecka har jag märkt att nu kan man inte lita på vädret. När utetemperaturen gått från 30-35 grader till 13 grader. Nu är verkligen hösten hör vilken dag som helst. 
Visst jag har ingenting emot hösten men den kom så plötsligt och så snabbt så man har inte hunnit förbereda sej. Jag har fortf massor jag vill göra innan snön kommer. Om man ska utgå från förra årets vinter när första snön redan kom i slutet oktober så har vi bara drygt 2 månader dit. Jag vill hinna åka till parken zoo med barnen, måla färdigt huset och sen är tanken att vi ska hinna plantera tujorna som idag är i krukor. Överlever dom vintern i krukor om vi inte hinner? Hm..
 
Idag har vart en riktigt hemma dag. Jag gick av 8 imorse som alla andra dagen denna vecka. Jag har tvättat två maskiner tvätt, plockat och röjt i barnens rum. Har även gjort rent båda toaletterna och i köket. Pjuu.. Snart väntar ett till 16 h pass. oj oj vad jag saknar mina barn. Såg föresten en film igår "jag saknar dig" heter den. En svensk film där det handlar om ett tvillingpar där den ena går bort i en bilolycka. 
Jag satt och böla som en tok och längtade ännu mer efter barnen. Det känns i hjärtat när man inte har träffat dom på 3 dagar. Men imorgon kl 14 får jag äntligen krama om dom små =)
 
När jag och sambon har köpt ny säng så kommer vi införskaffa nya sänglampor. Jag har hittat flera stycken som fallit mej i smaken. vad tycker ni om denna? Passar den som sänglampa eller blir de för mycket?
 
 
 
Nej nu blir de en sväng med hundarna, ska infinna mej på jobbet om sisådär 45 min.
Ciao
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu