Känslan

När man min inser att man glömt hemnycklarna hemma och sambon har åkt till jobbet.

Jaha blir att åka till Tullinge och hämta dom då. Typiskt!

Igår hade vi släkt träff hemma hos oss. Mina kusiner, min pappa, min lillasyster och min pappas tjej kom. Vi fikade och jag gosade med lilla Alwa 1 mån gammal. Min kusins lilla dotter.
Det var jätte trevligt, det händer så sällan så man får passa på och njuta av stunderna när alla ses samtidigt.

Snart kommer kollegan och byter av mej. Då blir de full fart mot Tullinge och hämta mina nycklar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu