Juni juli augusti

Jag kan inte förstå hur fort tiden går. Det är redan augusti och min semester är slut på måndag. Får väl medge att de är lite ångest även fast jag gillar mitt jobb.
Att veta att de är 1 år kvar till nästa långledighet.

Igår på fm så letade vi efter kavaj, skjorta och finbyxor till sambon. Efter mkt om men hittade han ngt som föll han i smaken. Så nu är allt fixat inför bröllopet på lördag. Skönt.

Igår kväll målade jag lite på garaget. Dock inte så mkt som jag ville. Det blir mörkt så himla snabbt nu. Fasen att vi går mot mörkare tider. Man blir ju bara deprimerad.

Ska man dra till stranden idag tro?..

Bjuder på en liten bild på min fina karl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu