Fullt upp

Man vet att man lever när man inte sovit tillräckligt i en veckas tid. Känner mej mer död än levande faktiskt. Och jag brukar inte vara den som klagar över sömnbrist jämt men nu är de så.

Jag har vart ledig i 2 dagar och då passade vi på att ha grillmiddag i regnet (under taket) med våra 2 kompisar och deras 2 barn. Barnen var pigga och glada. Dom somnade inte förrän kl 23. Vi andra vid 4:15. Tiden sprang iväg och jag var mindre pigg igår efter 3 h sömn. Det straffar sej idag när jag skulle upp kl 6 och jobba. Men ack vad trevligt vi hade.

Fick en gåva av dom, en vattenpipa. :) så de rökte vi ute när barnen lagt sej. Det var länge sen sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu