Curlingskor

Har letat och letat efter curlingkängor som har högt "skaft" över vaden men har inte lyckats hitta några under 1000 lappen. Så idag slog jag till och köpte ett par låga.
Har dock inte släppt tanken på att en dag hitta höga till vettigt pris ;)

Ikväll har jag målat färdigt garaget. Känns så himla skönt att de bara är vindskivorna på huset kvar. Vi ska hyra en ställning i helgen så vi når att måla det sista. Hela helgen kommer vara fullt ös som vanligt.

Fredag: handla kräftor + tillbehör, jobba 16-08

Lördag: 8 kommer hem, 10 hämta ställningen, 13 kalas av mina 2 syskon, 17-18 tiden ska vi ha kräftskiva.

Söndag: träffa svärmor och sätta upp de sist på hennes staket på tomten. Sen måla, måla, måla.

Så om allt flyter på så kommer huset vara färdig målat senast på måndag. Skönt! Trodde aldrig att de skulle ta sån tid men tro mej. Med två småbarn och sambon jobbar 7-16 vardagar och jag som jobbar 16-08 och varannan helg så får jag allt ge oss en klapp på axeln.

Nej nu skriker huvudet efter kudden. Vad trycker ni om mina nya skor?


Kommentarer
Postat av: monica

Hej!
Jättefiina!
Vill också ha såna.Var har du köpt dessa,pris?
Med vänlig hälsning Monica

2013-10-22 @ 20:45:45
Postat av: Majsan

Superfina!
Vart har du hittat dom?

Svar: Vad roligt att du tycker de. :) dom är köpta på jobermax/Intersport i Södertälje/weda.
Jenny Mangs Loftén

2013-11-05 @ 17:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu