Cirkus

Det har vart en riktig cirkus i mitt huvud sista tiden. Har haft fruktansvärt mycket att göra. Har jobbat och försökt hinna med allt runt omkring. Det är tjafs med entreprenören som tycker sej vara klar med vår tomt. Vilket det INTE är i vårt tycke. Vi har fått räkningar på att betala för en slutbesiktning på tomten som inte ens ägt rum. Ja you name it. Till er som läser min blogg och ska bygga hus där husleverantören kan stå som entreprenör. Kör på de så slipper ni detta dilemma som vi haft ända sen vi flyttade in.

Men igår kväll tog jag en paus från allt och drog med mej familjen på riktig cirkus. Trodde aldrig att yngsta sonen kunde sitta så still i 2 hela timmar. Båda barnen satt som ljus. tittade, skrattade och klappade händerna. Man blir så stolt att dom blivit så stora och duktiga.
Klappa djuren hann vi med också i pausen. Bjuder på lite bilder från kvällen.
Synd att jag inte kan lägga in videorna som jag spelade in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu