Tips till barnfamiljen

Jag har handlat från Lager 157 ett bra tag nu, och dom gör mej aldrig besviken. Jag har handlat både barn-vuxenkläder och ytterkläder där ifrån. Deras egna märke Lager 157 och märket funk håller verkligen det dom lovar. 
I måndags klickade jag hem vår outfiten till William. Ett underställ i grön fleece och sen skal byxor och skal jacka i samma färg av märket funk. Så himla nöjd. =)

 
Sambon åkte iväg på kurs i morse och kommer hem på fredag. Saknar han redan. Konstigt de där, eftersom vi är ofta utan varandra och ibland flera dagar då jag jobbar. Men nu när jag vet att han ska vara borta några dagar så långt bort då känns de ensamt. Men men, jag får ha dessa två troll som röjer runt som om energin inte gjordes slut på dagis. Hehe.





För er som inte har sett de så är min blogg ute på Älvsbyhus första sida nu. =)
Gå in och titta vettja 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu