Tavla



Dessa små, Leo till vänster och william till höger, mina underbara troll.
Här är dom precis lika gamla, ca 1 1/2 år och båda har precis börjat på förskolan. Snart fyller Leo 2 år och William har precis fyllt 4 år. Vart tar tiden vägen?

Förutom korten så är det faktist en tavla med spänn-gummiband som håller korten på plats. Super smidigt och super snygg. vad tycker ni?


Idag passade jag på att byta duk till köksbordet. Den gråa som jag haft på var så smutsig av barna-fingrar. Så nu la jag på en vit duk med gråa underlägg. Får se hur länge duken får vara vit. 
 
 
Dom säger att vädret kommer vara lite små risigt några dagar. Jag håller tummar och tår på att solen vill visa sej imorgon innan jag ska jobba. Behöver solen strålar nu.

Kan även berätta att på torsdag kommer vi hämta ut våra färgburkar. Vi har beställt 160 Liter av den brutna färgen och 30 liter av den vita/obrutna. 
Och då kommer även dom att börja plana ut och höja våran tomt här utanför. Allt händer på en ggn. men vi hoppas på att dom är snabba så vi kan börja måla vårat vackra hus så snart som möjligt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu