Spontant

Som jag skrev i morse så skulle vi på XL bygg idag. Väl där var det öppethus. Dom hade sina leverantörer på plats och dom bjöd på dricka och hamburgare. Sambon åt 3 st (sen lite av de som inte barnen orkade på sina) hehe.. Gratis är gott ;)
Fick lite mer kött på benen ang matrialet vi troligtvis ska ha som altan tak.
Sen skulle min vän se över ett prisförslag på våran bod vi ska ev bygga.

När vi kände oss färdiga där åkte vi in till södertälje och spenderade lite pengar. Barnen fick lördagsgodis och innebandy mål med tillhörande klubbor och bollar. Jag hittade en klänning och nya vår skor som jag dessutom fick för bara 99 kr för att jag var medlem ;) Sambon hittade ett par nya skor som jag ska beställa via nätet då jag ofta har bra rabatter på ellos hemsida där dom säljer dom oxå. :D

Sitter på jobbet nu. Går av 8 imorgon bitti. Imorgon ska jag och sambon ha barnvakt. Vi ska nämligen gå på fotbollsmatch på friends arena. Vi ska se AIK-syrianska. Hejar inte på något av lagen ( vi fick biljetterna ) men det ska ändå bli roligt och skönt att få umgås på tu man hand. Det händer allt för sällan.

Här har ni min shopping tidigare idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu