Provburk

Har provmålat på huset idag på förmiddagen. Det lilla man målade var inte då ansträngande men man tröttnar rätt snabbt. Kan inte fatta att man ska måla ett helt hus.

Har vart och handlat nya gardiner till vardagsrummet idag. Vet inte om jag är 100 % nöjd. Jag tog vita hissgardiner för att få in lite mer ljus, upplevde att gardinerna innan vilade så mkt på blombrädan och de var inte så snyggt. Kan ta ett kort på hur de ser ut senare.

Barnen har sovit en del i bilen idag och de har resulterat i att dom har sååå mkt energi nu på kvällskvisten. Vilket är tvärtom mot hur jag känner.

Sambon är på sitt jobb och fixar min kusins bil. Så de har inte vart så mycket umgänge denna lediga helg för oss två :( jätte tråkigt tycker jag. Han sticker på kurs på onsdag morgon och blir borta till fredag. Och då börjar jag jobba, och jobbar sen hela helgen. Sånt är livet.

Vad har ni gjort i helgen?

Mina glasskillar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu