Husfärgen bestämd

Till helgen ska vi åka och köpa husfärgen. Vi har äntligen kommit överens och huset kommer få färgen Lergrå från beckers. Med vita knutar.
Om man ska göra en räkning på alla röster som kom in från facebook, bloggen och instragram så vann lergrå (min favvo) med hela 13 röster ;) medans den blågröna som sambon gillade fick bara 3. sen den andra färgen som hette Lav fick 2 röster. 

Så till helgen smäller de. Om vi ska utgå från vad vädermetrologerna säger så blir de runt 18 grader i nästa vecka. Låter för bra för att vara sant men den som lever får se, som man säger.
Hur vamt måste det vara på natten för att man ska kunna måla. Räcker 5 plus?
Isåfall räknar jag med att vi skulle kunna börja måla redan om 2 veckor typ.
vad tror ni?
 
Jag berättade ju för er om böckerna jag hållt på att läsa. 50 Nyanser av honom, 50 nyanser av mörker och 50 nyanser av frihet. Kan berätta att jag har läst ut alla 3 redan. Varje bok innehöll ca 550 sidor. Bra jobbat kanske ni tänker eftersom jag började för 2 veckor sedan. Man jag kan säga att jag aldrig vart så beroende av en bok i hela mitt liv. Så nu tjejer tycker jag att ni ska läsa dessa böcker. Ni kommer inte ångra er ;) Lovar!
 
Snart ska jag åka till jobbet, eller snart och snart. Börjar kl 16. ;)
vad gör ni idag i det härliga vädret?
Önskar jag hade en färdig tomt/altan och ligga och sola på. hehe
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

kepplers böcker är otroligt bra. eller jag har bara läst sandmannen och ska börja läsa dom andra, men alla är väldigt poppis! kunde inte släppa boken ur sikte!

2013-04-03 @ 13:36:10
URL: http://emimys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu