Ullared/Gekås

 
Den 29 November sticker jag direkt efter ett 16 h arbetspass ner till Ullared med min kusin.
Jag längtar så jag spricker, hur mycket fina saker finns de inte där? 
Jag ska köpa massor med fin inredning till huset. Jag bör igentligen göra en shopping lista, men jag vet ju hur jag fungerar och utöver den listan jag gör kommer säkert 1000 andra saker få följa med mej hem ;)
 
Shopping listan so far: 
 ~ 
En lagom stor Vit segelbåt (Ska få pryda vårat sovrumsfönster)
Överkast till sängen och lite prydnadskuddar (Marine tema)
Någon snygg köks- och vardagsrums lampa (Den i vardagasrummet ska vara stor)
~
Panelgardiner till köket, vill ha 4 st som ska gå omlott med varandra (I turkos och beige eller gräddvit)
~ En 5 armad ljusstake som ska få pryda vårt köksbord.
~ Väggdekor, jag har hittat på tradera men tänkte se om man hittar ngn så man kan få se live hur dom ser ut.

Det är vad jag har kommit på änsålänge, kanske en del andra dekorations prylar i turkost ska få åka med hem också. Men såklart kommer den fyllas på när man ser vad som finns i varuhuset, har aldrig vart där förut så det ska bli spännande.. 
För er som har vart där, vad ska jag ha för förväntäntningar på kvalite och pris? Är det bra priser?
 
(  Pssst, tänkte faktist köpa lite julklappar till nära och kära där ifrån, men det säger vi inte till ngn  ;)


Kommentera gärna så jag får något att svara på ;)
 
Här är lite ögongodis jag har sett från deras hemsida http://www.gekas.se/blogg

Nyårsoutfit?

Ljusstaken jag pratade om (Hur snygg?)

Smyckesträd, perfekt för mej som inte har ordning och reda på mina smycken. 

Fick veta att denna servis även finns i turkos. Som taget =)
Hur söt och mysig är inte den här då?



Kommentarer
Postat av: Linette

Hej! Ska dit om en månad ungefär och jag är så himla nyfiken på vad dom där stora ljusstakarna kostade. Tacksam för svar till min mejl :) Mvh

2013-05-24 @ 10:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu