Swedish house maffia

 
Hoppas att alla som älskar swedish house maffia kommer få en ordentlig fest ikväll, imorgon och på lördag. Jag är inte ett dugg avis (sjukt avis)..
När man ser den här videon vill man ju bara börja hoppa, dansa av glädje. Dom är så bra!
 
 
 
Tusen tack vill jag säga till min kära kusin Emelie som fixade min header igår också. Jag är inte så hajj på dehär med blogg ännu, men jag lär mig.. sakta men säkert ;) 
(emelie om de ser de här så vet jag inte hur man länkar till din blogg. annars hade jag gjort de) 
 
Trevlig kväll gott folk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu