SNÖ

Såfort jag slutade skriva i förmiddags började snön vräka ner. F*n! 

 
Inte bara snön stör mej utan denna blåst. Jag har nog aldrig klagat så mycket över snön som i år. Haha, men det är ju bara för att vi ska bygga hus. Annars tycker jag ju om julen, snön, julpyzzel osv.. Jag älskar när man får baka, byta till julgardiner och inreda. Men jag får se det från den ljusa sidan, jag ska få julpyzzla och inreda vårat hus nästa vinter. Det är ju nästan så man längtar tills man får skotta sin egen garageuppfart (jag sa bara nästan). haha...
 
Om det blåser storm imorgon och det är många minusgrader så blir de inge Ullared. Då kommer ta för långtid för oss att åka. De tar ju som sagt ca 5 timmar dit och 5 timmar hem. Men jag håller mina tummar och tår på att snön smällter imorgon och att det inte blåser så mycket..
 
Tidigare idag skippade jag faktist packningen som jag skrev. Jag började packetera julkalender leksakerna till barnen. Förra året fick bara William öppna julkalender (leo var så liten), men iår ska dom båda få öppna. Men denna ggn blir de ingen upphägning av paketen som förra året, tror inte kalendern som är gjord i tyg skulle hålla så bra. Så iår har vi gjort så att dom får 1 paket var/dag och dom är märkta från 1 till 24. Dvs 48 st paket. Puuh, mycket att slå in. Dom är nerlagda i påsar. Sen varje dag ska jag eller Lucas skriva siffran som William får leta efter på dom små paketen. Han ska då hitta två stycken 1:or (en till william och en till Leo). På så sätt kommer det hjälpa william med räkningen och hur sifforna ser ut. Fiffigt va? 
 
Nej klockan börjar bli mycket och jag ska upp kl 6 imorgon för omväxlings skull. Men jag ska ju faktist hinna fixa iordning mej och ta ut hundarna innan vi åker. 
Tur man har såna fina vänner och bra släkt som hjälper en med hundpassningen medans jag shoppar loss ;)
 
Godnatt, sov så gott
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu